Jūsų įsigytam PLAYBRUSH įrenginiui suteikiame 2 metų garantiją.  

Norint, kad įrenginys ilgai tarnautų ir džiugintų Jus ir Jūsų vaikučius, labai prašome jį naudoti pagal paskirtį ir vadovautis gamintojo pateiktomis naudojimo instrukcijomis. Pakuotėje rasite naudojimo instrukciją lietuvių kalba.

BŪTINAI PERSKAITYKITE NAUDOJIMO INSTRUKCIJĄ PRIEŠ PRADĖDAMI NAUDOTIS ĮRENGINIU IR PAMOKYKITE SAVO VAIKUS, KAIP TINKAMAI JUO NAUDOTIS!

Jei Jūsų įsigytas įrenginys visgi sugestų, nedelsiant kreipkitės el. paštu info@svarus-dantukai.lt arba tiesiogiai gamintojo el. paštu support@playbrush.com.

GARANTIJA IR ĮSTATYMUOSE NUMATYTOS TEISĖS DĖL GAMINIŲ SU DEFEKTAIS

  • Visoms užsakytoms prekėms taikomos įstatymuose numatytos teisės dėl gaminių su defektais.
  • Tų prekių, kurioms yra suteikiama gamintojo garantija, terminai ir kitos sąlygos nurodomi tokių prekių aprašymuose bei detalizuojami garantiniame talone.
  • Garantinis aptarnavimas teikiamas atsiuntus ar kitaip pristačius prekes mums adresu, nurodytu svetainės skiltyje Kontaktai.
  • Visais atvejais garantinį aptarnavimą siekiama atlikti per kuo trumpesnį laiką.
  • Prekės gamintojo garantiniai įsipareigojimai galioja tik tuo atveju, jei nepažeistos prekės eksploatavimo sąlygos, kurios nurodytos garantiniame talone ir prekės naudojimo instrukcijoje. Pristatant prekę garantiniam aptarnavimui, būtina pateikti visus gamintojo prie prekės pridėtus dokumentus ir prekės įsigijimo dokumentus. Prekė turi būti pristatyta pilnos komplektacijos – t.y. tokios komplektacijos, kad ją būtų galima įjungti (turi būti pateikiama prekė ir jos maitinimo kabelis).

Atkreipiame dėmesį, kad:

  • visas išlaidas, susijusias su prekės atsiuntimu garantiniam aptarnavimui, apmoka Pirkėjas;
  • suremontuotoms prekėms garantijos sąlygos galioja likusį garantijos laiką;
  • pakeistoms prekėms garantijos sąlygos skaičiuojamos nuo pirmos prekės įsigyjimo datos.

Jeigu turite papildomų klausimų, susijusių su garantiniu ir pogarantiniu servisu, susisiekite su mumis el. paštu info@svarus-dantukai.lt